понедельник, 25 июля 2011 г.

Bancuri


      Un evreu  a fost dat afară
şi îmbrîncit din clădirea poliţiei. Sculîndu-se şi scuturîndu-se de colb el zise: 
 -Dacă veţi mai face aşa, la voi nu va mai veni nimeni.

       În perioada companiei
electorale un candidat la funcţia de primar al satului a fost întrebat:
 -Nu aveţi nici un program electoral. Unde o să ne duceţi?
 -Eu n-o să vă duc, eu o să vă
trimit,  - a răspuns candidatul.

     - Cum se numeşte coafura
dlui  Stepaniuc?
     - Roada anului 2007.

  - Doctore, eu am coşmaruri în fiecare noapte. Visez, că cineva mă aruncă din avion!
  - Păi, pe noapte îmbracă  paraşuta!

    Conducerea oraşului Moscova a hotărît să vîndă 
corpul lui Lenin, pentru a aduna bani în bugetul oraşului.Au fost trimise propuneri în toate ţările şi muzeele din lume. Nimeni nu a acceptat oferta, însă din Ierusalim a venit un rezultat pozitiv.  Peste o zi conducerea Moscovei a refuzat să vîndă corpul lui Lenin:
  - La voi acolo unul de acum a înviat...

   -  Cine e principalul în familie? Duneavoastră sau soţul?
   -  Desigur soţul! El este principalul executor al ordinelor mele.

    Bulă îl întreabă pe tată-l său:
   -  Tată de unde se iau copiii?
   -  De acolo, unde apoi îi trimit pe cei maturi!

     Un băiat se aşază lîngă o fată.
Fata: - Vrei să spui ceva?
Băiatul: - Vreau să fac ceva!!!
      Peste 30 de ani.
Femeia: - Vrei să faci ceva?
Bărbatul: - Vreau să spun ceva!


Комментариев нет:

Отправить комментарий